Reklamacje

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI:  

 

 
Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 10-16)
   Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl
  Adres wysyłki reklamowanego towaru:
ul. Jana Kazimierza 25b, lokal U3, 01-248 Warszawa.


JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ KROK PO KROKU?  

Możesz skorzystać z gwarancji bezpośrednio u producenta/dystrybutora lub złożyć reklamację u sprzedawcy. Jeżeli chcesz zwrócić towar, a nie złożyć reklamację, przejdź do zakładki: Zwroty.

GWARANCJA

Swoją reklamację możesz wysłać bezpośrednio do producenta sprzętu – to najszybszy sposób. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz poniżej.



REKLAMACJA U SPRZEDAWCY

Jeżeli chcesz złożyć reklamację u sprzedawcy (z tytułu niezgodności towaru z umową), skorzystaj ze ścieżki opisanej poniżej.

 

  

 

 

Zapraszamy do skorzystania z naszego gotowego formularza reklamacyjnego.   Zapakuj sprzęt razem z ładowarką, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Końcówki i oryginalne opakowanie nie są konieczne.   Wyślij paczkę do nas na adres: Jana Kazimierza 25b, lokal U3 01-248 Warszawa. Może też zostawić reklamację w naszym punkcie sprzedaży.   Na zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
     

DODATKOWE INFORMACJE:  

      

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel