Reklamacje
KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI:
![]() |
Zadzwoń pod numer: |
![]() |
Napisz do nas: |
![]() |
Adres: ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26, 02-285 Warszawa |
![]() |
Zadzwoń pod numer: |
![]() |
Napisz do nas: |
![]() |
Adres: ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26, 02-285 Warszawa |
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ KROK PO KROKU?
➜ GWARANCJA
Swoją reklamację możesz wysłać bezpośrednio do producenta sprzętu – to najszybszy sposób. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz poniżej.
➜ REKLAMACJA U SPRZEDAWCY
Jeżeli chcesz złożyć reklamację u sprzedawcy, skorzystaj ze ścieżki opisanej poniżej. Towar musi być zakupiony w naszym sklepie.
Reklamację złożysz wysyłkowo lub osobiście w punkcie sprzedaży. Pamiętaj, że ten sposób może być dłuższy niż reklamacja bezpośrednio u producenta.
1. Wydrukuj i wypełnij: formularz reklamacyjny. |
2. Zapakuj sprzęt razem z ładowarką, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. (Nie pakuj końcowek!) |
3. Wyślij paczkę do nas na adres: ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26, Warszawa 02-285. Możesz też zostawić reklamację w naszym punkcie sprzedaży. |
4. Na zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. |
