🚚 Darmowa wysyłka InPost od 400 zł, powyżej 150 zł za 6,90 PLN | Zapłać za 30 dni 💸 lub kup na raty 0% 📦| Darmowy odbiór zamówień w sklepach [SPRAWDŹ]
📢 Szanowni Klienci, nasz sklep stacjonarny w Gdańsku w sobotę 2.11.2024 będzie wyjątkowo nieczynny. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z tą sytuacją. 🦷 Zapraszamy do odwiedzenia naszych pozostałych lokalizacji lub skorzystania z oferty online na naszej stronie internetowej.
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy, że w czwartek, 31.10.2024 r., dział reklamacji będzie czynny do godziny 11:00. 

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI:  

Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 10-16)

Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl

Adres: ul. Jana Kazimierza 25b, lokal U3, 01-248 Warszawa.

Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 10-16)

Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl

Adres: ul. Jana Kazimierza 25b, lokal U3, 01-248 Warszawa.



JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ KROK PO KROKU?  

➜ GWARANCJA

Swoją reklamację możesz wysłać bezpośrednio do producenta sprzętu – to najszybszy sposób. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz poniżej.

➜ REKLAMACJA U SPRZEDAWCY

Jeżeli chcesz złożyć reklamację u sprzedawcy, skorzystaj ze ścieżki opisanej poniżej. Towar musi być zakupiony w naszym sklepie. 
Reklamację złożysz wysyłkowo lub osobiście w punkcie sprzedaży. Pamiętaj, że ten sposób może być dłuższy niż reklamacja bezpośrednio u producenta.

 

1. Wydrukuj i wypełnij: formularz reklamacyjny.

 

2. Zapakuj sprzęt razem z ładowarką, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. (Nie pakuj końcowek!)

 

3. Wyślij paczkę do nas na adres: Jana Kazimierza 25b, lokal U3 01-248 Warszawa. Możesz też zostawić reklamację w naszym punkcie sprzedaży.

 

4. Na zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

 


Dodatkowe informacje:

pixel