🚚 Darmowa wysyłka InPost od 400 zł, powyżej 150 zł za 6,90 PLN | Zapłać za 30 dni 💸 lub kup na raty 0% 📦| Darmowy odbiór zamówień w sklepach [SPRAWDŹ]
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI:  

Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 9-16)

Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl

Adres: ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26, 02-285 Warszawa

Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 9-16)

Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl

Adres: ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26, 02-285 Warszawa



JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ KROK PO KROKU?  

➜ GWARANCJA

Swoją reklamację możesz wysłać bezpośrednio do producenta sprzętu – to najszybszy sposób. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz poniżej.

➜ REKLAMACJA U SPRZEDAWCY

Jeżeli chcesz złożyć reklamację u sprzedawcy, skorzystaj ze ścieżki opisanej poniżej. Towar musi być zakupiony w naszym sklepie. 
Reklamację złożysz wysyłkowo lub osobiście w punkcie sprzedaży. Pamiętaj, że ten sposób może być dłuższy niż reklamacja bezpośrednio u producenta.

 

1. Wydrukuj i wypełnij: formularz reklamacyjny.

 

2. Zapakuj sprzęt razem z ładowarką, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. (Nie pakuj końcowek!)

 

3. Wyślij paczkę do nas na adres: ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26, Warszawa 02-285. Możesz też zostawić reklamację w naszym punkcie sprzedaży.

 

4. Na zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

 


Dodatkowe informacje:

pixel