Reklamacje

Reklamacje:

Jeżeli sprzedany towar jest wadliwy, można skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących kupującemu z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja na produkt jest dobrowolna, a jej okres zależy od woli gwaranta, jeżeli okres ochrony nie został określony w oświadczeniu gwarancyjnym (karta gwarancyjna). Przyjmuje się, że wynosi on 2 lata.

Reklamację można złożyć bezpośrednio u sprzedawcy w naszych punktach sprzedaży lub drogą wysyłkową na podany poniżej adres. Prosimy o nie przynoszenie reklamacji bezpośrednio na magazyn WDC.

 

Złożenie reklamacji krok po kroku:

 

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym otrzymano reklamowany towar.

 

Dział reklamacji:

Telefon: 221123836 (Pon.-Pt. 10-16)

E-mail: reklamacje@shop-dent.pl

 

Adres wysyłki reklamowanego towaru:

Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel