🚚 Darmowa wysyłka DPD od 400 zł, powyżej 150 zł za 6,90 PLN | Zapłać za 30 dni 💸 lub kup na raty 0% 📦| Darmowy odbiór zamówień w sklepach [SPRAWDŹ] |🐰Świąteczne godziny pracy sklepów [SPRAWDŹ]
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Pozostałe marki

Reklamacja Megasonex:

  • Okres gwarancji wynosi 2 lata.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji.  Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
  • Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).

Adres serwisu:

ARS DENTAL sp. z o.o. 
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa

tel.: (22) 617-81-05
kom.: 690-611-337


 

Reklamacja Curaprox:

 

  • Okres gwarancji wynosi 2 lata.
  • Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Produkt można również wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent. Do uwzględnienia reklamacji produktu wymagana jest oryginalna karta gwarancyjna (w języku angielskim).
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej do działu reklamacji Shop-Dent, prosimy wypełnić formularz reklamacji.  Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.

 

Adres serwisu:

Indent
ul. Paprotna 14
51-117 Wrocław
telefon: 71 342 34 19


 

Reklamacja BabyBrush, Slimsonic:

  • Okres gwarancji wynosi 1 rok.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji.  Pobierz>>
  • Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).

Adres serwisu:

ARS DENTAL sp. z o.o. 
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa

tel.: (22) 617-81-05
kom.: 690-611-337


 

Reklamacja ION-Sei

  • Okres gwarancji wynosi 2 lata.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji.  Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
  • W opakowaniu znajduje się również karta gwarancyjna, która posiada szczegółowe informacje o serwisie. Można ją dostarczyć wraz dowodem zakupu, w celu umieszczenia adnotacji o naprawie lub wymianie reklamowanego sprzętu.
  • Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).

Adres serwisu:

BEAUTY Planet
ul. Częstochowska 38/52
93-121 Łódź

tel. 42 649 22 52

Reklamacja Feelo:

  • Okres gwarancji wynosi 2 lata.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji – w przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
  • Reklamację prosimy wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.

 

Adres działu reklamacji Shop-Dent:

Shop Dent 
ul. Jana Kazimierza 25B, lokal U3
01-248 Warszawa

 

 


 

Wszystkie reklamowane produkty można odesłać również do naszego serwisu reklamacji Shop Dent, na adres:


Shop Dent 
ul. Jana Kazimierza 25B, lokal U3
01-248 Warszawa

 

 

pixel