Pozostałe marki
Reklamacja Megasonex:
- Okres gwarancji wynosi 2 lata.
- Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
- W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
- Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
- Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).
Adres serwisu:
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel.: (22) 617-81-05
kom.: 690-611-337
Reklamacja Curaprox:
- Okres gwarancji wynosi 2 lata.
- Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Produkt można również wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.
- Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent. Do uwzględnienia reklamacji produktu wymagana jest oryginalna karta gwarancyjna (w języku angielskim).
- W przypadku reklamacji wysyłkowej do działu reklamacji Shop-Dent, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
- Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
Adres serwisu:
Indent
ul. Paprotna 14
51-117 Wrocław
telefon: 71 342 34 19
Reklamacja BabyBrush, Slimsonic:
- Okres gwarancji wynosi 1 rok.
- Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
- W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
- Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).
Adres serwisu:
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel.: (22) 617-81-05
kom.: 690-611-337
Reklamacja ION-Sei
- Okres gwarancji wynosi 2 lata.
- Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
- W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
- Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
- W opakowaniu znajduje się również karta gwarancyjna, która posiada szczegółowe informacje o serwisie. Można ją dostarczyć wraz dowodem zakupu, w celu umieszczenia adnotacji o naprawie lub wymianie reklamowanego sprzętu.
- Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania na reklamację. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).
Adres serwisu:
BEAUTY Planet
ul. Częstochowska 38/52
93-121 Łódź
Reklamacja Feelo:
- Okres gwarancji wynosi 2 lata.
- Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji – w przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności.
- W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
- Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki.
- Reklamację prosimy wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.
Adres działu reklamacji Shop-Dent:
Shop Dent
ul. Jana Kazimierza 25B, lokal U3
01-248 Warszawa
Wszystkie reklamowane produkty można odesłać również do naszego serwisu reklamacji Shop Dent, na adres:
Shop Dent
ul. Jana Kazimierza 25B, lokal U3
01-248 Warszawa