Reklamacje Panasonic

Reklamacja Panasonic:

  • Okres gwarancji określony jest w instrukcji dołączonej do produktu.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury – w przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji.  Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania prosimy o dostarczenie równiez ładowarki.
  • Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).

    Adres do wysyłki:
    Atmax
    Adres: Kręta 6, 15-300 Białystok
    Telefon: 85 742 81 47


    Produkt można również wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.

    Adres działu reklamacji Shop-Dent:

    Shop Dent 
    ul. Jana Kazimierza 25B, lokal U3
    01-248 Warszawa

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel