Reklamacje Waterpik

Reklamacja Waterpik:

  • Okres gwarancji wynosi 2 lata.
  • Do uwzględnienia reklamacji produktu wymagana jest oryginalna karta gwarancyjna.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury – w przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji.  Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki. Jesli reklamacja dotyczy zestawów o wspólnej bazie ładującej prosimy odsyłać pełen zestaw (szczoteczka, irygator).
  • Reklamację należy wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.

Adres do wysyłki :

Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel