Reklamacje Philips Sonicare
Reklamacja Philips:
- Okres gwarancyjny wynosi 2 lata.
- Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji.
W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent. - W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
- Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki
- Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).
Punkty serwisowe
Warszawa:
- UTV Serwis, ul. Hawajska 15, Pon-Pt 10- 18, telefon: 22 446-48-09
- UTV Serwis, ul. Pabla Nerudy 1, Pon-Pt 10- 18, telefon: 22 669-09-01, 22 864-74-73
Poznań:
- NIKU Serwis ul. Jana Czochralskiego 8, Pon-Pt 10-17, telefon: 61 852-30-78
Szczecin:
- Ampol ul.Pocztowa 37a, Pon-Pt 9-17, telefon: 91 484-31-93
Wrocław:
- APS Serwis ul. Czarnieckiego 13, Pon-Pt 9-17, telefon: 71 374-15-21
Produkt można również wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.
Adres działu reklamacji Shop-Dent:
Shop Dent – Dział Reklamacji
ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26
02-285 Warszawa

