🚚 Darmowa wysyłka InPost od 400 zł, powyżej 150 zł za 6,90 PLN | Zapłać za 30 dni 💸 lub kup na raty 0% 📦| Darmowy odbiór zamówień w sklepach [SPRAWDŹ]
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje Philips Sonicare

Reklamacja Philips:

  • Okres gwarancyjny wynosi 2 lata.
  • Wraz z produktem prosimy dostarczyć kopię paragonu/faktury lub kartę naprawy wydaną przez producenta w przypadku kolejnej reklamacji. 
    W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o załączenie potwierdzenia przelewu lub płatności kartą (pobrane ze strony banku) lub o podanie numeru zamówienia, ewentualnie dokładnej daty zakupu i miejsca oraz formy płatności - tylko wtedy kiedy reklamowany towar wysyłają Państwo do Działu Reklamacji Shop-Dent.
  • W przypadku reklamacji wysyłkowej, prosimy wypełnić formularz reklamacji. Pobierz>>
  • Jeżeli problem dotyczy ładowania szczoteczki, prosimy o dostarczenie rękojeści jak i ładowarki
  • Reklamowany towar najlepiej wysłać bezpośrednio do serwisu, skróci to czas oczekiwania. Wysyłając reklamowany towar BEZPOŚREDNIO do serwisu należy dostarczyć go wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu/faktury).

Punkty serwisowe

Warszawa:

  • UTV Serwis, ul. Hawajska 15, Pon-Pt 10- 18, telefon: 22 446-48-09
  • UTV Serwis, ul. Pabla Nerudy 1, Pon-Pt 10- 18, telefon: 22 669-09-01, 22 864-74-73

Poznań: 

  • NIKU Serwis ul. Jana Czochralskiego 8, Pon-Pt 10-17, telefon: 61 852-30-78

Szczecin: 

  • Ampol ul.Pocztowa 37a, Pon-Pt 9-17, telefon: 91 484-31-93

Wrocław: 

  • APS Serwis ul. Czarnieckiego 13, Pon-Pt 9-17, telefon: 71 374-15-21

 

Produkt można również wysłać do Działu Reklamacji Shop Dent, lub pozostawić w jednym z naszych firmowych sklepów.

Adres działu reklamacji Shop-Dent:

Shop Dent – Dział Reklamacji
ul. Szyszkowa 35/37, Hala A, doki 22–26
02-285 Warszawa

pixel