alert

Zwroty

WAŻNE:

Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

 

Zwrot:

Konsumenci zawierający umowę kupna - sprzedaży na odległość w sklepach należących do firmy Shop Dent Wojciech Madej mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru. Prawo to nie dotyczy zakupu produktów pakowanych sterylnie, które po otwarciu stają się niepełnowartościowe i nie mogą zostać ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia i zachowanie higieny. Rozpakowane produkty tego typu nie podlegają zwrotowi.

 

Wzór odstąpienia od umowy >>>

 

Wraz ze zwracanym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje:

  • dane sprzedawcy i kupującego,
  • datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym – paragon, faktura vat, potwierdzenie przelewu itp.),
  • określenie towaru,
  • podanie podstawowych danych kontaktowych,
  • preferowany sposób realizacji reklamacji( naprawa, wymiana na nowy, zwrot pieniedzy),
  • podanie numer konta bankowego.

  

Zwracany towar prosimy odesłać na adres:

RLP Shop Dent – Dział Reklamacji

Hala 4

ul. Stanisława Bodycha 97

05-816 Reguły

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl