Zarejestruj się, aby otrzymać newsletter
i otrzymuj informacje o nowościach i ukrytych promocjach
Zgadzając się na zapis na newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) ... »
 
 
Reklamacje

Reklamacje:

Jeżeli sprzedany towar jest wadliwy, można skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących kupującemu z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja na produkt jest dobrowolna, a jej okres zależy od woli gwaranta, jeżeli okres ochrony nie został określony w oświadczeniu gwarancyjnym (karta gwarancyjna). Przyjmuje się, że wynosi on 2 lata.

 

Złożenie reklamacji krok po kroku:

 

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym otrzymano reklamowany towar.

 

Dział reklamacji:

Telefon: 221123836 (Pon.-Pt. 10-16)

E-mail: [email protected]

 

Adres wysyłki reklamowanego towaru:

Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl