alert

Reklamacje

Reklamacja:

Jeżeli sprzedany towar jest wadliwy, możesz skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących kupującemu z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja na produkt jest dobrowolna, a jej okres zależy od woli gwaranta, jeżeli okres ochrony nie został określony w oświadczeniu gwarancyjnym (karta gwarancyjna), przyjmuje się że wynosi on 2 lata.

 

Złożenie reklamacji krok po kroku:

 

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym otrzymano reklamowany towar.

 

Dział reklamacji:

Telefon:795 689 383 (Pon.-Pt. 10-16)

E-mail: reklamacje@shop-dent.pl

 

Adres wysyłki reklamowanego towaru:

SHOP DENT - DZIAŁ REKLAMACJI

ul. Bodycha 97 hala 4, 05-816 Reguły

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl