alert

Regulamin obowiązujący do 24.12.2014

Regulamin sklepu

 

Sklep internetowy, działający pod adresem www.shop-dent.pl prowadzony jest przez:

SHOP DENT WOJCIECH MADEJ

z siedzibą:

ul. Dziupli 12
02-454 Warszawa.
Regon 141115076
NIP 5272541818

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1. Wszystkie produkty na stronie www.shop-dent.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. Produkty w których opisie jest napisane "gwarancja", posiadają gwarancje producenta, realizowaną przez specjalistyczne serwisy zazwyczaj wskazane w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w gwarancji.

 

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

 

1. Klient zamierzający nabyć towar w Sklepie SHOP DENT może złożyć zamówienie w następujący sposób:


a) za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonicznie pod numerami podanymi na stronie internetowej lub też mailowo. W przypadku składania zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego www.shop-dent.pl, jeśli Zamawiający zdecyduje się na złożenie zamówienia za pośrednictwem formularzu w sklepie internetowym, realizuje zakup za pomocą nawigacji systemu sklepu, od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.

 

b) Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowo wypełniony przez Zamawiającego formularz zamówienia.

 

c) Po wypełnieniu formularza Zamawiający potwierdza zamówienie w systemie nawigacji sklepu klikając na okienko "Potwierdź zamówienie".

 

d) Po otrzymaniu zamówienia system sklepu generuje automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia. Zamówienie zostaje zarejestrowane w systemie informatycznym sklepu jako oczekujące do realizacji.

 

e) Sklep może odmówić realizacji zamówienia złożonego z naruszeniem procedury składania zamówienia.

 

2. Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać telefonicznie, bądź za pośrednictwem e-maila: "sklep@shop-dent.pl" Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.

 


3. Zamawiający nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane na adres odbiorcy.

 


4. W przypadku braku towaru w magazynie lub przesunięciu terminu dostawy z przyczyn niezależnych od sklepu, Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub pocztą internetową.

 


5. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu w postaci paragonu lub na życzenie faktura VAT. Faktura VAT wystawiona jest w chwili całkowitego skompletowania zamówienia i dokonania wysyłki towaru.

 


6. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

 


7. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.

 

8. Po złożeniu zamówienia towar rezerwowany jest dla klienta na czas 14 dni. W przypadku braku odbioru towaru w tym terminie lub braku wpłaty za zamówienie - nie gwarantujemy dostępności towaru.

 

9. Przy składaniu zamówienia o sposobie odbioru na miejscu po przelewie, osoba odbierająca zamówienie musi mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość. Jeżeli produkty opłacone będzie odbierać ktoś inny, musimy otrzymać wcześniej mail od osoby składającej zamówienie z potwierdzeniem tożsamości osoby odbierającej.

 

 

DOSTAWA TOWARU

 

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + dostawa

 

1. Czas realizacji wynosi:

 

  • w dni robocze 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia przez system sklepowy) + dostawa (czas dostawy zależy od wybranej opcji przez kupującego)
  • w dni wolne od pracy 48 godziny licząc od pierwszego dnia po dniu wolnym od pracy + dostawa (czas dostawy zależy od wybranej opcji przez kupującego)
  • Zazwyczaj jednak czas realizacji zamówienia nie przekracza 24 h w dni robocze od momentu otrzymania zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem i 24 h od momentu otrzymania przelewu jeśli taki sposób płatności został wybrany.

 

2. Zamówienie można odebrać osobiście w biurze "SHOP DENT WOJCIECH MADEJ" od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19 oraz w soboty w godzinach 10-15. Adres: Dziupli 12 Warszawa

 

 


Wyświetl większą mapę

 


3. Jeżeli zamawiający decyduje się na odbiór osobisty, musi zaznaczyć odpowiednią formę wysyłki przy składaniu zamówienia.

 


4. Koszty dostawy:

 Ceny poszczególnych dostaw określa cennik dostawy dostępny pod adresem http://www.shop-dent.pl/pl/i/Koszty-wysylki/6

  • Koszt wysyłki towaru mieści się w granicach 0 - 23 zł w zależności od wybranego sposobu wysyłki i płatności. 
  • Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru w Twoim koszyku! Obie kwoty (wartość przesyłki i koszt dostawy) składają się na ostateczny koszt zamówienia. Podany on będzie w zamówieniu, który można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu zamówienia oraz wybraniu formy płatności i sposobu dostawy.
  • W przypadku wyboru opcji płatności "płatności elektroniczne (dotpay)" do kosztu wysyłki doliczana jest kwota 2zł .
  • Internetowy sklep www.shop-dent.pl nie odpowiada ze pracę firm odpowiedzialnych za dostarczenie towaru. W razie znacznych opóźnień w dostawie prosimy o kontakt.

 

5. W przypadku wysyłki paczek za granicę sklep zastrzega sobie prawo do zmian kosztów wysyłki, na zgodny z cennikiem Poczty Polskiej.

 


6. Ceny przesyłek zagranicznych kształtują się na poziomie 50-300zł.

 

 

SPOSÓB PŁATNOŚCI

 

1.Zamawiający może wybrać następujące formy transportu i płatności za zamówione towary:

 Ceny poszczególnych przesyłek podane są w cenniku dostaw dostępnym pod adresem :

  • Odbiór osobisty (bez kosztów dostawy)
  • List polecony priorytetowy przesyłka pocztowa za pobraniem pocztowym: należność pobiera listonosz - koszt wysyłki
  • List polecony priorytetowy przesyłka pocztowa po wpłacie na konto - Zamawiający wpłaca pieniądze na podany numer konta, po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest realizowane.
  • Wysyłka kurierem za pobraniem: należność pobiera kurier.
  • Wysyłka kurierem po wpłacie na konto - Zamawiający wpłaca pieniądze na podany numer konta, po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest realizowane
  • W przypadku wyboru opcji płatności "płatności elektroniczne (dotpay)" do kosztu wysyłki doliczana jest kwota 2zł .

 

UWAGA: Zamówienia pocztowe realizowane są CZTERY razy w tygodniu - w poniedziałki, we wtorki, w czwartki i w piątki. Jeżeli zależy Państwu na czasie proszę o wybranie przesyłki kurierskiej, które realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku.

 

 

Bank:

Multibank

Nr rachunku:
36 1140 2017 0000 4702 1299 4265

 

2. Jeżeli zamawiający wybiera opcję wysyłki po wpłacie na konto - Zamawiający dokonuje wpłatę, Sklep realizuje wysyłkę niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.

 

3. Jeżeli zamawiający wybiera opcję wysyłki za pobraniem, Sklep realizuje wysyłkę w momencie odebrania zamówienia.

 

 

REKLAMACJA

 

1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie SHOP DENT są fabrycznie nowe i wolne od wad.

 

2. Produkty w których opisie jest napisane gwarancja, posiadają gwarancję producenta, realizowaną przez specjalistyczne serwisy zazwyczaj wskazane w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w gwarancji.

 

3. Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika sklepu pod względem:

  • zgodności z zamówieniem,
  • stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń).

 

4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu, z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony"

 

Zamawiający powinien odesłać towar na adres :

SHOP DENT WOJCIECH MADEJ
Dziupli 12
02-454 Warszawa

 

5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez sklep na bieżąco. O szczegóły procesu reklamacyjnego Zamawiający może dopytać pracownika sklepu.

 

6. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych.

 

7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Zamawiającego za pobraniem.

 

ZWROTY

 

1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Zamawiający ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Zgodnie z art.7 Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów( . ..), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.

 


2. Towar zwracany w tym trybie zostanie przyjęty wyłącznie wtedy:

  • gdy nie będzie miał znamion użytkowania,
  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany,
  • towar jest w komplecie.

 


3. W takim przypadku Zamawiający odsyła towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura), z adnotacją na odwrocie: "zwrot", na adres:

 

SHOP DENT WOJCIECH MADEJ
Dziupli 12
02-454 Warszawa

4. Sklep nie zwraca kosztów odesłania towaru. 

5. Informujemy, ze nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

 

POUFNOŚĆ DANYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

1. Zamawiający aby dokonać zakupu, musi zarejestrować się i podać swoje dane osobowe.

 

2. Zamawiający posługuje się wybraną nazwą użytkownika i hasłem.

 

3. Zamawiający składając zamówienia udostępnia swoje dane sprzedawcy w celu realizacji tego zamówienia.

 

4. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez firmę wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, w zależności do decyzji Klienta wyrażonej w zamówieniu, mogą być przetwarzane w celach marketingowych. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.

 

5. Sklep ma obowiązek zachowania poufności danych Zamawiającego i zachowania największej staranności przy ich ochronie, zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

 

6. Zamawiający składając zamówienie wyraża zgodę na przekazanie adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu i opineo.pl oraz na przetwarzanie przez Sklep, Ceneo SA i opineo.pl, danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Sklep "SHOP-DENT" , którego właścicielem jest firma "SHOP DENT WOJCIECH MADEJ" z siedzibą w Warszawie ul. Dziupli 12 ponosi odpowiedzialność za stan produktów oferowanych przez siebie do sprzedaży, realizację zamówień, obsługę płatności, zwrot i reklamacje.

 

2. Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą w pierwszej kolejności polubownie.

 

3. Sądem właściwym dla rozpatrzenia sporów nieuregulowanych w inny sposób, a wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl